Börja på nytt!

Jag ska försöka omvandla min blogg inom en kortare period :) Tänkte att det är dags att prova något nytt än att ha bara ha min blogg som en dagbok. Jag vill informere er, mina få läsare än så länge om vad jag gillar och rekomenderar.
Vad det bl.a. kommer bli:
  • Matrecept-tipps och hemsidor
  • Studentmode, för är ju studenttider och nästa vecka börjar det firas att det är 100 dagar kvar! Så blir lite om vad man ska ha till festerna, accessoarer, klänningar, ja allt möjligt smått och gott.
  • Blir mer bilder som jag reducerat själv
  • Roliga och intressanta länkar.
  • Allmänt om vad som kan vara bra att ha och veta just nu!
Hoppas att ni kommer gilla det och att det väcker intresse! :)
Nu ska jag i alla fall gå och lägga mig. Vart en lite småtuff dag på praktiken men imorgon är jag ledig, ska bli så skönt så. Dagen ska jag fylla upp med en långpromenad, matlagning och läxskrivande. Det blir nog bra!
Dröm sött, vakna törrt!
// Contaa




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0