3 Mars

Vill börja med att grattulerar min lillasyster Moa som blir sju år idag! :)
Saknar henne otroligt men nästa helg kommer hon och mamma upp för att hälsa på mig och så vi kan fira både Moas och så min födelsedag om precis en vecka :) Sen har vi ju min kära kusin som fyller 18 precis veckan efter mig! Dom har ju tajmat fint i familjen med att pricka dagar :P
Har precis kört migg dagliga träningspass som jag börja med när jag kom tillbaka hit :)
Ska snart iväg till köket för att jobba till 22. Väntar bara på ett samtal från mamma. Och förut ringde min älskade vän Anna och pratade lite med mig, saknar henne verkligen och alla andra vänner där hemma!
//contaa



Kommentarer
Postat av: shaw

jag ser fram emot kalas och att få träffa er mina hjärtan snart! :) och jag håller med dig, 3 prickar i en och samma månad, det kallar jag grymt. :D

2011-03-03 @ 23:01:22
Postat av: Anna Lundin

ååååååååhhhhhh underbara amanda! saknar dig massor!

2011-03-06 @ 14:18:57
URL: http://annaludde.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0