10 Mars, 19 år!

Ja, skulle ju börja om här. Har inte hänt speciellt mkt som ni kanske märker.. Men jag lovar, det kommer :)
Här uppe på Loka får ja gett kort med en inloggning för att få internet och man har den i några dagar och den gick ut i söndagskväll men har hämtat en ny nu :) Vart så himla mycket praktik de senaste dagarna så jag får ihop mina timmar och kan åka hem tidigare til Lidköping igen :)
Idag fyller jag 19 år också! :) Det blir lite firande med tårta när jag börjar jobba på praktiken vid tre :)
Och imorgon kommer min kära mamma och Moa! Har städat iordning lite i min lilla lägenhet och bäddat rent till alla.
En liten rolig grej som hände igår: Min mobil ringer vid kl 8 på morgonen och är ett nummer jag inte har inlagt.
Jag: Ja hallå?
Mamma: Grattis gumman!
Jag: Men mamma! Det är ju imorgon :P
Mamma: Nej men, är det inte torsdag..
Jag: Nej mamma ;)
Mamma: Jaha, nu blev det allt pinsamt du!
Och så hade jag något roligt att tänka på hela dagen! :)
Nu är det ca 2 veckor kvar bara här uppe i Loka! Sen blir det skola och studenttider :)
//contaa

P.S. Nu irriterar denna sida verkligen mig! Det går ju inte använda shift på denna sida, eller jo det går men syns inte på bloggen sedan.. All text sitter ihop, så ursäkta för det men vet inte vad det är som krågnglar...

Kommentarer
Postat av: Yasmine

Var med och tävla om en länkning i dagens trailer eller dagens låt :)

Du kan vara med i båda och få dubbelt så stor chans att vinna :)

2011-03-16 @ 09:55:26
URL: http://ladyyasmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0