Den 7/2

Föddes min lillebror Jonathan :) En sötare bror kan man inte tänka sig.
Jag sitter i min lägenhet på Loka Brunn där jag har praktik. Har varit här i ungefär en månad sammanlagt nu, bara en till kvar då.. Jag längtar verkligen hem till min familj och vänner, det blir väldigt ensamt här. Jag trivs i köket men trivs inte att vara ensam. Det är inte speciellt stort här och inte så mycket att göra men fint är det.
Helgen v. 10 kommer min mamma upp och hälsar på iaf, och dit längtar jag verkligen till. Hon kommer upp med min syster Moa och ska fira min födelsedag. Det blir matlagning i min lya och ett badbesök i Örebro :)
LOKA

Vy ifrån mitt boende :) Ganska mysigt ändå.
Nu ska jag laga lite mat innan Solsidan börjar :)
Höres!
//Contaa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0