Vill ju sova..

Legat hemma i två dagar nu. Kollat på sagan om ringen filmerna av någon anledning :-p hatar verkligen att ligga hemma så hade tänkt ta mig till skolan imorgon. Var faktiskt på bio ikväll med moa, toy story :-p riktigt rolig faktiskt. Satt en gubbe bakom oss helt själv och kollade på filmen. Såg lite kul ut bland alla barn. Sen träffa jag även alina och josefine en sväng vardera med. Skulle verkligen vilja sova nu men somnar inte -.- ligger och surfar på mobilen istället och tänkte prova om det gick skriva här på den och verkar ju funka:-) justde, beställde tid hos tattueraren idag med:-) tisdag får jag mitt stjärntecken ingraverat i nacken (y) ne nu ska jag och min äckligt snuviga näsa försöka sova. Ha det så bra så länge! //Contaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0