Packar

Nu har jag tragit igång med att fylla min res väska. Skrev en liten checklista som jag kunde fylla, men blir ju lite mer iaf :P Vart med Anna Lundin på dagen, vart och ätit/fikat samt kollat lite klär m.m. trevligt var gång :) Jag fick även fylla på mitt meducin skåp också, fick köpa lite halstabletter, har förmodligen halsfluss enligt droghandeln. Får kolla upp det efter resan isf.

Klart inför resan:

  • Kamera samt videokamera
  • Massa kartor
  • Bokningsbiljetter till hotell och Stena Line
  • Tid med ölbryggeriet (Torsdag kl. 14:00)
  • Meducin laddad
  • Glatt humör
  • Dator

Nu är det bara väskan som skall bli färdigpackad, jag skall bli duschad och rummet skall städas :) Sen kommer Erik och hämtar upp mig så drar vi och handlar lite och hämtar kylboxen hos pappa med sladd som blir vårat kylskåp under helgen. Sen åker vi ut och sover i Örslösa hos Marcus :)
 Vi kommer gå upp vid fem imorgon och äter förmodligen frukost på vägen till Göteborg. Båten avgår kl. 9, och vi är framme i Fredrikshavn mellan 12 & 1. Sen är det en resa på cirkus 45 minuter till Aalborg :)

Vi har förmodligen internet på hotellet så vi uppdaterar oss isf under resans gång :) Även på båten fanns det internet (Y) Kommer lägga upp lite bilder m.m.

Vi hørte snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0