Åh så har helgen gått

Med snabba steg genom lingonskogen (Y) Alltid lika kul när den bara flyyter iväg..
Inte hänt så värst mycket, jobbat kväll fredag och lördag, kalas för min syster lördag förmiddag.
 Idag var Erik här en sväng :) Kollade upp ekonomin inför projektresan till Danmark, försökte lära oss danska (gick inget vidare..) och var på Birgers och drog en glass :) Jag tvättade även min lilla bil också som fortfarande var lite svart efter min lilla karusell färd för någon vecka sen.
Hotellet, båten och bryggeribesök är nu bokat och klart inför våran ölresa till Denmark :) Kollat upp lite uteställen med nu, öppet till fem på barerna torsdagen vi kommer (Y) inte alls fel faktiskt, och sex på helgerna :) Ska bli kul och LÄNGTAR!

Funderar på att sova.. sitter och tjötar meningslösa saker med Erik på msn.. skrattar för mig själv och är allmänt väck :D Skola kvart i tio imorogn, glömt av vad jag har för lektioner men dagen får ta mig med storm (Y)

Sov gött, vakna tört
//contaa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0