Onsdag 17/!!

Hej alla som nu är intresserade av att läsa om vad jag pysslar med längre. Jag har varit kass på att skriva det senaste men har varit fullt upp med skolan -.- men nu äntligen börjar det lugna ner sig. 
 
Haft nationella i Svenska B idag, skrev om svordomar. Var tur det gick välja en sådan uppgift för mitt tal i muntliga provet var om svordomar. Var faktiskt det ända jag läst om i hela häftet :P Kändes skit bra iaf.
 Visste ni förresten att ordet "Fitta" från början är ett harmlöst ord från 1600-talet. Det härstammar från ett forniskt ord, "fit" som betyder "gräsbevuxen våtmark" (Y) Kan ju passa ganska bra på denna könsdel kanske-- x)

I helgen far jag, Erik och Koffe till Gbg för att fira Joel som fyller 19 imorgon :) Ska bli lite trevligt, undrar vart vi hamnar... haha. Skall även jobba lite lunch och på fredag har serverarna fackprov så kommer vara upptagen hela kvällen från kl 1 med att laga mat och lägga upp tallrikar. Det är en 5-rätters middag så tar ett tag :)

Nu har jag även fått en praktik plats :) Blir på Loka Brunn ovanför Karlskoga. Dom erbjöd mig personalboende och grejer, kommer nog bli lite mysigt :) Praktiken är två månader lång ungefär men skall försöka komma hem ibland och så har jag sportlovet ledigt också :)



// contaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0