trött, tröttare, tröttast

Det blev en ledig dag idag med för min del så missa praktiken. Var fortfarande sjuk imorse och haft lite feber under dagen, ögonen går i kors och jag hostar ihjäl mig!:) Men imorogn ska jag allt pallra mig iväg till skolan.

Har vart skit hängig hela dagen och börjar bli bättre nu, och har inte orkat göra något så har för mesta dels legat i sängen och spelat psp. Hjälpte pappa med att städa så gott det gick och lyckades göra en god kladdkaka iaf :)

Just nu sitter jag och gör ett miljölexikon för naturkunskapen :P Är det sista man har i den kursen nu så känns skönt (Y) Satt i picnik och grejade lite med förut, har ju inte lärt mig photoshop än utan väntar bara på någon som kan hjälpa mig, så.... HJÄLP SÖKES! :)



Anja var här i tisdags med, men hann inte träffa godingen :/

Min dag har verkligen vart uttråkande :) T.o.m så jag längtar till skolan -.^

//Contaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0