Seg, ingen nyhet :)

Ah att man är trög här som på alla andra ställen är ju inte direkt olikt mig :) Blir mycket plugg för skola och körkort så har inte så mycket annat att tänka på :) Och så är det ju jobb varje helg också (Y)
 I sommar blir det två jobb, Café O´ Bar och Solhaga ålderdomshem i köket :) Ska bli lite intressant och se vad man klarar av.

I helgen var jag, Marcus och Erik på sommarland. Åkte lite för mycket snurr-skit-karuseller i slutet och mådde inte allt för bra när jag kom hem.. Fast då var mina kusiner och deras valp på besök och liva upp stämmningen lite :)

Veckans negativa... POLLEN!! Göör täppt i näsan och sitter på friskis och jobbar, låter ju väldigt trevlig inför gästerna när jag drar igång och pratar:P

//Contaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0