18!

Äntligen har man fyllt myndig då 10 mars :)
I torsdags överraskade Erik, Josefine, Vickis och Marcus mig med en bussresa och vandring på torget med ögonbindel på, slutstation var Krog & Kompani där de bjöd mig på mat :) Inte nog med det så fick jag thaimassage i 60 min av dem! Ni är underbara <3

Av mamma fick jag tusen spänn, parfym och örhängen :) Sen ska vi åka en helg till Gbg och bo på hotell :) myspys<3
Av Lisa-Lotta fick jag en springform som var format som ett hjärta som blir perfekt till tårtorna på kalaset på söndag :) Nu sitter jag och väntar på vad pappa och Leo köpt till mig... spännande :)


Idag har jag vart hemma lite med Moa som vart lite febrig <3 Sen träffa jag Erik och Johan inne i stan en sväng.
 Igår fick jag va med på hennes barnkalas med 20 glada små tjejer(Y) verkligen underbart -.^ haha :) Är ju skit tuff som är Moas storasyster, haha. Blir man populär bland yngregenerationen. 

//Contaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0