Småbåt

Idag fick jag mitt paket med fyra högtalare och en stereo :) Alla vägde lite mer än 9 kg och var gör tugnt att gå med det över ´stan för att komma till bussen skall jag säga, speciellt i den värmen som var idag. Men nu har jag finally ljud i bilen snart förhoppningsvist, skulle koppla in den men gick inte igång... märkte att lite sladdar var trasiga så måste fixa det först -.-

Ikväll var vi ett gäng från klassen som grilla nere vid småbåtshamnen och hade det mys :) Imorgon börjar jag jobba 7.30, sen blir det övningskörning med skolan och så kommer Erik lite senare. Och ska göra en härlig ceasar sallad med grillad biff på kvällen också :) På torsdags väntas det uppkörning och hoppas verkligen jag klarar det :D Kan jag ut och köra min lilla bil och så bio i Mariestad med Alina och Robin på kvällen :) Eclipse (Y) Så kan förhoppningvist köra dit då.

Nu blir det nog sängen iaf

!!contaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0