21 guns

Vet du vad som är värt att kämpa för,
när det inte är värt att dö för?
Får det dig att tappa andan
och du känner att du kvävs?
Har smärtan någon stolthet?
Och du letar efter ett ställe att gömma dig på
Har någon krossa ditt hjärta på insidan?


När du är i slutet av vägen,
och du förlorat känslan av kontroll,
dina tankar har tagit ut sin rätt
När ditt sinne bryter andan av din själ
Din tro går på krossat glas
Och baksmälla inte passerar
Du är inte längre byggd för att hålla
Då vet du att du är i ruiner..


När det är dags att leva och låta dö
Och du kan inte få ett nytt försök
Något inom detta hjärta har dött




Ungefär presis kommit hem från jobbet och ska väl lägga mid snart. Imorgon blir det fullt upp när små kusinerna kommer, Malin och Elsa :) Tur att dom är så söta iaf <3 Men vilket liv det kan bli..

Jag och Erik sov hos Marcus inatt, alltid lika roligt :) Först var vi i Skövde efter skolan, på kvällen grilla vi och kolla filmer. Den sista somna alla till. När den var slut skriker Erik till Marcus som sten sover att "MARCUS, DET BRINNER" för han skulle vakna och stänga av datorn :P Marcus flyger upp och mummlar oroligt, "Vadå, vadå, vart!" Snacka om att ha roligt (Y)

Skolavslutning idag då, ett år kvar till Studenten! :D Längtar, och känns inte som jag har sommarlov än för har skolarbeten som ska in nästa vecka och massa plugg inför teoriprovet så jag kan få mitt efterlängtade körkort snart :) Och så börjar man jobba på Solhaga-köket redan på Måndag (Y) Aja, pengar är ju aldrig fel iaf, så kan jag äntligen köpa en ny mobil i sommar.

// contaa




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0