Måndag

Idag blev det en tur till Överby med Johanna S, Emelie och Johanna E :)
Fikat lite, gått i affärer. Köpte en lång tröja och ett par leggins (Y) Det är nog banne mig det sista jag köper, måste spara pengar tills vi ska utomlands :P Julklappspengarna har gått åt.

Var ju i Gbg i onsdags med, då köpte jag en hel del med. En lång shorta och tröja på carlings, nya hörlurar, en kort kavaj och så 3 nya trosor (Y) alltid bra att ha. 
Bilder från dagen kommer när jag hämtat min kamera i Skara.. :)

LOVE MELLANDAGSREA-SHOPPING <3 höhöhöhö

Imorgon åker jag hem till Lidköping igen, hade ju hellre stannat lite till men tyckte inte min lilla pappa.
Då ska jag gå till Harrys igen och höra med dom när jag ska provjobba (Y)

//




Birdie num num (Y)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0