Kreativ

Här om dagen hade jag enormt tråkigt så åt upp det som var kvar i min Wiener Nougatask och tänkte "den här lådan skulle man kasnke kunna göra något av" och hämtade presentpapper. Började klippa klistra & tejpa och klä in lådan i pappret. So kom jag på att plasthållaren som låg i botten skulle ju vara perfekt att lägga örhängen och sånt i. Det var så jag gjorde mitt eget smyckeskrin (Y)



Som ni ser på bilden till vänster är det ganksa stökigt i lådan alla smycken ligger i :P Så då var det ju perfekt att lägga dom saker man använder mest i lådan (Y) Tycker det blev riktigt bra faktiskt *stolt*

Det gäller att vara kreativ, och jag är ingen kärring bara för jag gillar att pyssla ibland Erik ;D
Bara bra med lite fantasi, du kanske skulle va med en dag ;) HAHA. Men att jag stickar halsduken är väl lite smått tantigt men den blir fin iaf x) Ska ni allt få se när den är färdig.

Godnatt
// Contaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0