Kameran har hittat hem igen (Y)

Idag kom Josefine med min kamera :) Äntligen säger jag (Y)
Här kommer några bildkollage



Från Göteborg 30/12 med Erik, Marcus, Koffe och Samuel. Träffa även Josefine



Blev bara bilder på mig & Josefine på nyår, och en bild på Willy´s parkering i Skara där jag vingla runt en stund ^^ Glömde totalt av kameran.





Det blev lite nya kläder i både Göteborg och Trollhättan :) Men det är behövligt och det mesta var faktiskt på rea.
 Tyckte allt var bra köp, men favoriterna är dom stora stickade tröjorna från Gina (bara 80 kr st) och så hörlurarna från MediaMarkt (249 kr), gör bra ljud och bas (Y) Den lätt coolaste var ju den rosa tröjan från Carlings (199 kr).
Övrigt:
Vila - 125 kr
H&M - 150 kr
Gina (strumobyxor) - 39 kr


Nu ska jag börja packa kläder och grejer som ska med till mamma. Så inget internet i en vecka igen..
Pratik på Café Ó Bar på alla onsdagar fram till vecka 13 med(Y)

R.I.P. Jag beklagar verkligen Madelene <3

//Contaa




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0