inte min dag direkt

Först kunde jag inte åka till Skara och träffa Erik för att pappa var som han är..
Så gick hem till Johan en stund och satt där. Sen skulle jag möta Jessica utanför Harrys och prata med dom om provjobbet, DÅ ÄR DET JU SÅKLART STÄNGT! x)
 Hade jag tänkt jag skulle gå till friskis och springa på bandet lite, ah då ska ju självklart mitt gymkort krångla, eller dom har gjort något fel så det gick ju inte gymma -.- Så fick sitta inne på resecentrum sjäv i 50 minuter och vänta på att pappa skulle hämta mig istället (Y)


Men det som gjorde min dag hel igen var smset jag fick av Mikael, det stod " Någon ringde nyss till mig och frågade massa om dig! :D" Tänkte va fan då för! Men sen visade det sig att längre ner i messet stod det "Är du så desperat att du inte ens hinner läsa klart meddelandet? skicka vidare och se hur många desperata vänner du har :) " KNÄCKT
 Så jag skicka det ju till typ alla i min kontaktlista jag hör av, GUD VAD KUL DET VAR! Alla åkte ju dit som jag gjortde och Johanna och Josefine var ju bäst, hysteriska typ över vad som sagts xD Hahah älskar er asså <3 tack för ni gjorde något roligt av min dag (Y)

contaa !!

Kommentarer
Postat av: johanna shaw

hahahaa jag fick panik! älskar dej! <3

2010-01-22 @ 15:51:00
URL: http://shaws.devote.se
Postat av: Amanda

haha var ju så KUL:D älskar dig med <3

2010-01-22 @ 17:46:48
URL: http://contaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0