Söndag..

Som ungefär varje Söndag känns, så är även denna seg. Sitter fortfarande i nattlinne vid tvn och bränner ut en skiva på datorn till resan till Liseberg imorgon med min kusin Johanna & Erik, Marcus, Matilda och Louise :)

Igår var det så kallade "dagen efter". Firade Erik med Joel och David samt Anna som fick köra runt oss i fredags :) Blev några öl på Café o Bar sedan in på stadt och dansade gärnet! Inte haft så roligt därinne på länge :) Sen jobbade jag igår kväll och kände mig ju inte så jätte prima men det gick bra:)

Ikväll kommer Johanna, innan det ska jag städa rummet, bilen och fixa vänstra högtalaren i bilen :)



För Josefines mormor som är döende.. Hoppas det verkligen inte sker..

Höres!
//contaa


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för rosen,hon e bättre nu och hoppas hon e stark och kämpar ! <3

2010-08-18 @ 17:58:49
URL: http://juicy.devote.se
Postat av: Amanda

okej, hon klarar det ska du se<3

2010-08-18 @ 19:11:43
URL: http://contaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0