Skolstart

Idag drog då skolan igång :)
 Blev en kopp kaffe på donken med Erik innan, när vi skulle åka till skolan så låg han bakom mig när vi körde in i en rondell, när jag kört ut kommer ingen Erik bakom. Kör långsamt fram tills han ringer och låter helt förstörd och var nära att dö som han sa, och att vi skulle parkera någonstans. Han flyger ut ur sin bil och kramar mig och skakar som fan, bilen är gräsig på sidan så jag börjar skratta och frågar vad f*n han gjort. Då hade han tydligen snurrat tre varv med bilen när han skulle svänga ur och hamnade uppe i rondellen och fick köra åt fel håll ut x) Något gick väldigt snett.. :P

Ledig på Onsdagar :) GÖTT! Så imorogn blir det Göteborg med Erik och Marcus :) En sväng till IKEA för att köpa lite nya prylar till rummet :) Ska ta min ena brors lite större rum (Y)

Ha det gott
//contaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0