:O

Neej, nu är det bara en vecka till skolan börjar.. Lite kul ska det väl bli men är ju så himla sköönt att vara lite ledig äntligen.. Men ska bli kul att träffa min goa klass igen :)

Det var en ritkigt bra dag på Liseberg igår, även om det regna någon få gång så hade vi varandra :) Första gången jag körde i Gbg med, gick faktiskt helt okej förutom att Marcus bror hade satt på fälgar för 8000 kr på Marcus passat, och stora var dom ju.. och med min vanliga tur så är klart att jag backar emot en hög trottoarkant och repar dem -.- Verkligen INTE med meningen. Magen mådde inte så bra efter det.. Men annars hitta vi runt :)

Klippte av mitt hår idag med :) Känns verkligen annorlunda men bra blev det. Och hel lugg blev det med. Lägger upp en bild imorgon :)

Imorogn kommer även en av våra nya familjemedlemmar Fire hem :) i ett tidigare inlägg skrev jag att vi skulla få hem en katt som hette Zimba, men vi valde den här i stället, han var mer social och tyckte om småbarn mer :)



Nu ska jag ta och sova, jag och Johanna kom knappt upp imorse när min syster gjort frukost till oss. Somna förut i två timmar vid 7 tiden med. Vart off hela dagen så är dags nu :)



Sleep tight!
//contaa

Följ min blogg med bloglovin!! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0