Nikon

Det blev en D5000 tusen efter många funderingar, kunde lika gärna lägga ut lite mer pengar på en lite bättre kamera eftersom jag velat ha en länge och äntligen haft råd :) Den kostade mer än vad bilen gjorde när jag köpte den iaf (Y) Nu är det väl nästan samma värden på dem :P




I helgen firade vi Marcus som fyllt 19 :) Bjöd han på pizza och bio, körde runt och kollade lite i stan, fikade med en tårta och gav han lite pengar så han kan köpa vad han vill :)

Denna veckan jobbar jag varje kväll igen men nästa jobbar jag bara fredag och lördag kväll :) Samt onsdag-torsdag dag med. Men känns ändå skönt att vara lite ledig nu :)

Nu ska jag ut och måla lite till på bilen, jag och pappa har lagat lite rost på huven (Y)

Ha det gött!
// contaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0