Natt

*väldigt trött Amanda som skriver*
Kom hem för cirkus 1 timme sen från en rundtur med Alina&co :) Vart ute och sladdat lite in Lidköping city på kol och grus x) Trodde jag pajjade bilen en gång :O men med gasen i bott och kopplingen i så går det inte så bra och osar inte så trevligt.. :P Imorogn blir det att spola av den, för efter ha kört runt lite i kolrester vid hamnen så är den inte lika vit länge. Men sköj var det :D Inte gjort det förr på det viset men kontroll över bilen hade jag allt (Y) Låter ju så himla cool med.. NOT :D Men man ska ju få ha det lite sköj ibland.

Tidigare idag var jag på bio med kära Anna också :) Karate kid blev det och det var en riktigt bra film faktist :) Och med Anna har man det alltid trevligt.

Imorogn hoppas jag på att få träffa min Josefine en sväng med. Och så blir det jöbb på kvälla.

KramKram!
//contaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0