Mamma 40 år <3

Idag fyller min älskade lilla mamma 40 år :) Så har var hemma och firat henne. Köpte en ny elvisp till henne, OBH Nordica, chilli. Vi har min mormors gammla och den börjar lukta lite bränt ibland :P Så var på tiden hon fick en ny :)



Imorgon ska vi åka och titta till katterna vi ska köpa i Karlskoga :) En kattunge, Cayenne och så får vi med en vuxen, Zimba :) Båda är Maine coon och Zimba han väger runt 12 kilo :P


Cayenne 6 veckor


Zimba 3 år

Dom är ju så himla fina, kommer mer bilder imorgon :)

Igår färgade jag håret btw, skulle bli svartbrunt men blev verkligen nästan kolsvart, lite drag av brunt, i vissa ljus, men färgen blev som den hette iaf men fick för mig att jag inte skulle bli så svart :) Känns lite annorlunda, gått från blond till svart på lite mer än 2 månader (Y) 




Ha en bra dag!
//contaa




                                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0