Dagen 22/8

Vart med Josefine idag :) Åkt lite bil, vart nere på småbåt, pizza och så vofflor hos pappa :P Sen garvat åt roligt klipp på youtube (Y)



Även städat ur min fu**ing garderob också :) Även om den är liten så fick det plats en jäkla massa:P och är bara den hemma hos min pappa, den hos mamma är större så får la ta den snart med-.- Inte alls roligt men hittade massa grejer och kläder jag letat efter så var ju posetivt iaf x)

Imorgon fyller min kära syster Lisa-Lotta 16 år med :) Väntar med att skriva vad hon får ;) Och så börjar hon även Hantverk Måleri, lycka till syrran! (Y)

Tisdag kl. 13.00 drar mitt sista år igång :)



Nattinatt
//contaa



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0