Vart seg här..

Nu har jag varit riktigt dålig på att skriva något. Vart lite mycket, kalas, skola och så köpt BIL! :D 
Här är min lilla pärla :) Nu ska bara körkortet bli klart och det är det snart. 



Igår var det Stadt som gällde! Andra gången på krogen och blev lite mer lyckat den här gången, satt inte inne på dass den här gången över ett handfat (Y) Dricker inte vin på ett bra tag.
 Igår blev det efterfest hos Ljungan till typ fyra med, och mat en kebabpita på Torngrillen(Y) Hade verkligen göör kul, vilket röj vi hade då, NOT :D haha ne men kul var det allt.

 Färgat håret med, blekt det. För tillfället är det väl pissgult ungefär (Y) Men det är ju Påsl så varför inte :D haha.


Blir att boka tid hos frisören känner jag (Y)

Nu blir det snart lite släktkalas i Hällekis och imorgon drar jag till mina älskade kusiner i Trollhättan :)

// Contaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0