Studiedag

Måndag och sovmorgon (Y) i love it. Just nu sitter jag på mitt rum och ska snart börja packa väskan för ikväll ska jag åka hem till mamma igen i en vecka. Och hon har fortfarande inget internet...! Börjar bli lite trött på det.

Idag blir det en tur till Skövde med Josefine, Erik och Louise :) <3 Shoppa lite nya kläder hade jag tänkt, och en mörk toning för nu börjar håret se rött ut och det vill jag ej. Och så funderar jag på att klippa av det lite, vem vet, jag kanske passar i kortare :) Många säger att det skulle nog bli bra så kör nog på de snart.

Och jag måste bara hylla Spotify (Y) räddaren i nöden när jag på något vänster lyckats radera alla mina låtar.. igen.. HAHA.

Ha det


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0