Samuel 4 år

Då hade jag tänkt berätta lite om det lilla svarta fåret i pappas sambos familj. Jo alltså lilla Samuel då han hatar allt svart, spottar mot svarta katter, kollar snett på mörka personer och skriker "döda!" till de flesta svarta saker. Men det klockrena är att hans hår är ju svart, undrar när det ska komma upp för grabben. Pappa Carlos är chilenare så barnen är inte hel svenska.

En dag skulla pappa Carlos till ICA med lilla Samuel. När de ska gå in i butiken ställer sig Samuel mellan 2 araber, kollar upp på dem och säger "schala schala schala schala" och går bort till pappan som så klart undrar vad pojken håller på med. Samuel svarar, "men pappa, det lät ju så när dom prata" Hahaha.

Och en dag hade Samuel sagt med bestämd röst till sin farmor " Jag ska åka till pappas jobb och hämta en pistol, sen ska jag skjuta dig" (Carlos är polis). Då säger farmor " Men vem ska laga all god mat till dig då?" Samuel svarar "Jo det är sant, då skjuter jag farfar istället" Hahaha.

Han är så jäkla elak skitungen men hur rolig som helst.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0