jobb

Jag har näringsära, så sjuukt tråkigt.

Sittar jag i skolan med Marcus, Erica, Josefine och Victoria och snackar lite skit.. HAHAH Kan inte sluta skratta åt när D sa "Nu ska jag gå och dammsuga med min nya snygga lugg!" Haha inte för att vara elak, eller jo lite men den var SKIT FUL! Hon såg ut som en gammal tant... (Y) aja är inte mitt problem och inte min vän heller för den delen. Hon snackar bara massa skit och förstör för andra.
 Jag måste bara sätta tummen upp för gaybloggen.com, han är störtskön (Y)

Ikväll ska klassen servera 500 pers :) mellan 5 och 10. Tjäna lite extra pengar till klasskassan så vi kan resa utomlands i trean sen.
 Imorgon blir det förmodligen Göteborg med min älskade mamma. Och på söndag ska vi nog fira min kusin och syster hos min morbror i Trollhättan <3

GRATTIS ROBIN OCH LISA-LOTTA, 14 & 15 år iår

hejs


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0