Ångest

Jag sitter och funderar på vad jag ska skriva om på min blogg, ett speciellt intresse. Och då kom jag på en sak... Vad är mitt intresse i livet egentligen? Typ musik, matlagning och fotografering. Försöka blanda ihop det till ett tema kasnke skulle vara ett påhitt.
 Alla andras handlar ju om mode och sånt men palla.. Jag är den jag är, tänker ju inte betala 2 000 kr för att se ut som alla andra. Tar på mig det som känns rätt för dagen, och folk får ta mig för den jag är. Har dom svårt för det så skadar det inte mig.

Ska börja lära mig mer vilka personer som är rätt för sig själv här i världen.

Jag har börjat bestämma hur min framtid ska se ut iaf :) efter gymnasiet ska jag läsa på Grythyttan utanför Örebro och Erik han hänger nog på. Vilket ämne har jag inte riktigtbestämt mig för än. Sen efter högskolan vill jag jobba på en färja! Det verkar så himla roligt.

Behandla andra som du själv vill bli behandlad..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0