04:31

Okej, nu är jag jävligt trött :P Ligger i sängen och pratar med folk på msn och spelar mesiga spel på internet. Häärligt. Idag har jag vart on the badhus och simmat 40 längder (Y) träningsverk sen gymet i torsdags med så nu känns det allt i kroppen ordentligt, men det är rätt.

Farfar har vart hemma hos oss ikväll, kollat dobidoo och Shrek den tredje:P Sen när han skulle åka hem så sa han "lås nu dörren ordentligt så inga turkar eller något tar sig inte" han är allt rolig farfar ibland men hör som en gammal kärring.

Och nu har Johan somnat i camen så är allt daggs för mig att sova nu med. Ska till Hällekis på julmarknad sen när jag gått upp igen :)¨

natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0