Måndag 21 Dec

Idag har det vart bowling med hela HR programmet :) Det var trevligt. Sen blev det lite stan med Erik, Joel, Marcus och David (Y) Köpte den sista julklappen, ett armband till mamma. Hon tar alltid mina.. haha.

Imorgon är det skolavslutning :) Äntligen är det lov säger jag, det behövs verkligen. Och snart är det julafton! Det stod ett jätte stort rött paket bakom granen. På ettiketten stod det "God jul Amanda önskar tomten".. ibland är min pappa allt bra tööntig.

I helgen baka jag pepparkakor med Moa ×2. Och marsipan figurer blev det med, mumma.



Nyårsfesten blir förmodligen i Skara med Erik och Joel & co :) Nyårsblåsan fixad (Y) några detaljer att köpa till bara. Väntar in mellandagsrean.




Och det här blir resultatet när Amanda ska städa (Y) haha

Godnatt ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0