God j***a Jul =)

Julafton blev lyckad :) Först fira jag med familjen hemma hos mamma. Då fick jag bara pengar, 1 250 kr, och det är behövligt, det enda jag önskat mig i klapp :)
 Sen kom pappa och hämta oss så åkte vi ut till Vinninga hem till Leonoras föräldrar, åt massa julmat och åkte pulka :) Även där fick jag lite klappar, ljuslyktor, presentkort och en chokladask. Sen även en solkräm och den kommer jag tillbaka till.

När vi kom tillbaka hem till pappa var det lite julklappsutdelning igen. Det var då jag fick en resväska (vilket jag redan visste för hade klämt påp baketet) Fatta redan när jag öppna solkrämen att vi skulle utomlands :) Nu blir nästa överraskning vart vi ska, för det har dom inte sagt än... haha

Lite bilder från Julafton :)












Hunvakt över jul & nyår åt lilla Sasha :)

På Söndag blir det mer julklappar:P Då ska det firas med mina småkusiner, faster och farfar :)

God fortsättning :)

//contaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0